poniedziałek, 13 czerwca 2011

Znacie takie koszmary takie jak dzisiejszy dzień?

Złą bo mi się notka skasowała, zaspałam i zaliczyłam 2 kłótie. Jedną z Anetą ( koch <3) i drugą  z KAroliną i Beatą( no coments). Z Aneta jest już dobże zawsze tak jest że nasze kłótnie trwają tyle ile lekcjie w szkole. A z dziewczynami to nawet mi się nie chce pisać... Wązne jest to że ten dzień to kompletna klapa i tyle! Zaspałam, lekcje byly nudne. Na szczęście na polskim było spoko. Gadałam z Kubą ( o różnych tematach... ) i pani wystawiała ocney więc była tak jakby lekscja wolna. A na angielskim oglądaliśmy końcówkę filmu więc było spox. Ale ja już kończę a żeby wam nie było nudno to mam dal was opisy na gg (coś nowego):
bądź moim Romeo , ja będę twoją Julią i wszyscy będą zajebiście szczęśliwi .! <3

 i chcę patrząc mu prosto w oczy powiedzieć 'spierdalaj' , ale nie potrafię.
  
kiedyś pierdolnę uczuciami o ścianę, tak wiem , że zaboli.

on już nie odpowie jej - co się stało i dlaczego. zwykłym tchórzem jest.
  
wróć do mnie ty cholerny egoisto .!
  
była dla niego zbyt grzeczna .
  
jestem niezależną dziewczynką , która ma na tą waszą całą miłość wyjebane.
  
możesz odejść, zostawić mnie tak po prostu dla innej. ja będę chciała zapomnieć, wymazać przeszłość, ale to doprowadzi tylko do tego , że zacznę cię nienawidzić, będę pamiętać tylko ból , który zadawałeś łamiąc mi serce, strach przed utratą tak bliskiej mi osoby doszczętnie zniszczy moją psychikę. więc proszę zabierając mi siebie, weź także wspomnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz