środa, 22 czerwca 2011

Zakupy !!

Hej!! Wiecie są wakacje?? Fajnie. Mam dla was parę zdjęć i oczywiście opis dnia. Bonusem za to że nie pisałam od czwartku jest zmienienie wystroju bloga oraz tapetki. Trochę się z tym narobię, ale dla WAS wszystko!! A więc zacznę od moich ostatnich zakupów:
Chusta marynarska- 3o zł

Strój kompielowy marynarski- ok. 7o zł


Strój kompielowy- ok. 7o zł

kombinezon czarny- po przecenie za 6o zł

kosmetyki:

CATRINCE-Pędzelek to eye linera w gelu- 1o zł
CATRINCE- Eye liner gel - 15

CATRINCE- smokey eyes set- ok. 3o zł
L' oreal Paris, roll' on accoed parafit- 7o zł


 No więc to wyle z zakupów :)

Opis dnia. Wtorek.
Wczoraj był naprawdę niezapomniany dzień. Wydarzyło się tak wiele, że nawet nw jak to opisać. No więc może zacznę id tego, że znalazłyśy szczeniaka. I mówiąc krótko tak się złorzyło że musiałyśmy go oddać do azylu :((( Słodziuchna sunia ... szkoda no ale trudno. Szkołą była po prostu the best. Po raz 2 wygrałyśmy z Anetą z mistrzami klasy ( no teraz już byłymiu mistrzami) w KENTA. Mamy niezawodny znak... ale nie mogę go zdradzić bop za dużo osób tu wchodzi. No ale cóż. W prawie wszystkich klasach nie było krzeseł i siedziałyśmy na ławkach.

Opis dnia. Środa.
No więc SĄ WKACJE!!! Poszłam dziś z moją Bagi i Anett do ortodonty bo aparat Bagg się nie trzymał. Następnie wyruszyłysmy do  parku. Ta strasznie duż gadałyśmy i oczywiście naszą najzabawniejszą czynnością było gadanie do ludzi i mówienie im rzeczy typu "kocham cię", Albo" twoje muskuły lśnią niczym moneta wrzucona do fontanny miłości". I takie tam dupce. Ojj... Ale moje świadectwo to totalna porażka. Pierwszy raz w życiu mam jakąś 3  na świadectwie, no i 1 raz nie mam paska. Ale plus jest taki że DOSTAŁĄM MUSJ ROWER!! Wybacznie nie wkleję zdjęca bo po zapisaniu początku tej notki teraz nie chcę mi się wklejać zdjęca. Ale daję wam linka na której znajdziecie mój rowerek.
Oczywiście tan niebieściutki. Wybrałąm ten kolor bo nie chciałąm takiego zwyłego czarnego albo srebrnego.
Ale to chyba tyle. Zaraz spróbuję w owym poście wkleić zdjęcia te co miałamm a jak sie nie uda to jutro
Papatki, Anka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz