środa, 15 czerwca 2011

Odliczamy do WAKACJI!!

Witajcie ludziska. Chcę was poinformować że zostało już tylko równiutkie 7 dni ( tak zwany tydzień) do końca tej mordęgi jaką jest szkoła. Ale z 2  strony nie mówmy tak o tym "pięknym" miejscu. Bo może nasza school jest nudna i wg. ale ja i tak uważam że to najlepsze co mnie w życiu spotkało. Dzięki niej poznałąm moich przyjaciół ( Anett, Sju i oczywiście Bagi monstera) Jest fajnie tylko mogli by zrobić wakacjie od czerca i 3 dnie weekendu :D Jak ktoś coś takiego wprowadzi to bedę mu dozgonnie wdzięczna.
Z wiązku z tym że nadchodzą wakacje tżeba wprowadzin na bloga wielki i potężny FRESH!! Awięc dlatego chcę zmienić w nim parę rzeczy. Oczywiście tło idzie jako pierwsze. Następnie chcę wprowadzić reklamy!! Jeśli chcecie ( przez całe wakacjie a może i dłużej) możecie pod tym postem "reklamować" swe blogi, a ja bedę je promowac przez najbliżesze 2 miesiące, a kto zasłuży na więcej to oczywiście zagości no... nieco dłużej niż inni. Więc śmiało wpisywać adresy blogów i  dodawać mój dię do obserwatorów na moim!!
Chcę również powiedzieć, że dzisiaj mam nowy aparat na zęby i dopóki się do niego nie przyzwyczaję to aczej nie bd wklejać moich Najnowszych zdjęc. Wybaczcie ale to co mam w ustach kompletnie mi się nie podoba. No ale.. jak to mama mói" Mósisz pocierpieć jeśli chcesz być piękna". No więc z bólem serca ( i zębów) noszę ten aparat ortodątyczny i czekam i czekam, czekam... No nic kochani no to na dzisiaj tyle i śmieszny filmik:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz