niedziela, 12 czerwca 2011

Hello ;P

Witajcie! Tak jak wczoraj obiecałam postaram się zdawać wam relację na temat mojego życia codziennie. Więc na dzisiaj oprócz mojego streszczonego dnia, przygotowałam dla was inspiracje. Chce dzięki nim przekazać wam co chciałabym osiągnąć. Ale po koleji jak zawsze najpierw opis mojego dzionka.
Wstałam dość późno, bo aż o godzinie 11.15. Dokończyłam czytanie książki SzkołaGwiazd ( chyba) i zjadłam śniadanko. Po kilku godzinnym siędzeniu przed komputerem i graniem w TR anniversary przyszłą Karolina oglądnełyśmy jeden odc. Pw i wyszłyśmy na pole. Później doszły dziewczyny. Kara i Beti poszły wycinac pokrzywy z naszego drzewa a my z Olką rozprawiałyśmy któa gra jest lepsza "Książę persji" ( wg. mnie, Karoliny i bet to ona ) czy "Alice: Madness Returns" (wg. Olki ta)? Nw którą wybrać. Ale mam nadzieję że jak sama nad tym pomyślę, nie słuchając opinii innych to dojdę do tego. Ale po drzewie poszłyśmy do Karoliny na altanę. Najpierw wybierałyśmy truskawki i oczywiście jadłyśmy, a następnie grałyśmy w magiczne" Co by było gdyby...". Po tej jakże zabawnej grze postanowiłyśmy podrasować nasze umiejętności biznesowe i handlowe grając w "Monopoly" Ja byłam  małym, ale jakże słodziutkim kapeluszem, Beti pieskiem ( chyba sznaucerem miniaturowym), Karolina bucikiem, a Olusia taczkami ( wiem, że to dziwne). Grałyśmy ii grałyśmy a ja "żywiąc się" ostatkami moich groszy wykupiałam wszystkie pozostałe aleje, ulice itp. Ale, że zbliżał się już wieczór musiałyśmy wracać do naszych domkó (łee) i teraz siedzę przed kompem próbójąc oglądnąć Teaser z Alice: Madness Returns i nie może się załądować.
Postanowiłam, że w następnym poście zrobię porównanie 2 gier i am nadzieję że pomożecie mi jedną z nich wybrać. A na razie inspiracje











Marzę o takiej fyzurze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz