sobota, 7 maja 2011

Hey.!

Wiatajcie wszyscy! Mam dla was supcio dobre wieści wkońcu obczaiłam mój telefon i znalazłam folder w którym sa moje filmy i zdjęcia, wiec wstawie wam dużo zdjęc, a raczej bd wstawiać ;p
Na początek opowiem wam o wczorajszym wieczorze. Przyszła do mnie Karolina i zaczełyśmy oglądać na tvn lare croft ( hehe) po czym wchodzi mój brat ( ma 2 lata) i mówi
-witaj
-oooo....
Nieziemsko chyba podłapał od Sju <3 Potem przyniosłam M&M's (mniam...) a na to Karolina:
- Ja wole te żużowe.
- Co?!
- Znaczy różowe, nie żółte. No nareszcie...
Potem skończył sie film i Karolinka poszła do domu ( Karolinka, jak to słodko brzmi)
Ja natomiast zjadłam moją kolację i zaraz po tym przyjechała moja ciocia wraz z wójkiem i małaym kuzynem. Ona ma 5 lat i razem z moim 2 letnim diabłem tworzą idealną bandę. Tylko to ja musze ich wozić na plecach ;p
Teraz muszę z nimi siedzieć i grać na kompie, ale po 30 minutach grania posszli sobie. A ja miałąm 40 min. by oglądnąć najnowszy odcinek pamiętników wampirów. i to tyle na teraz pa:

1 komentarz: