sobota, 21 maja 2011

Długa przerwa

Witajcie, moi drodzy czytelnicy!
Chciałabym was ogromnie przeprosić za tą przerwę, którą zrobiłam baz żadnej zapowiedzi. Musicie wiedzieć, że miałam za dużo na głowie, a oststnie o czym myślałam to pisanie bloga, którego obserwuje raptem 7 osób :( Ale postanowiłam wrócić.
Dużo się nie pozmeniało, może tylko troszkę. Na przykład taki fakt, że wziełam się za naukę i mam coraz lepsze ocenki :P
 No ale dzisiejszy dzień jest chyba ważniejszy. Wstałąm b późno. Mój kuzyn do mnie przyjechał. Po obowiązkach domowych poszłam do mojej sąsiadki na zrobienie moich pazórków :P Wyszły na prawdę świetnie. Odwaliła kawał dobrej roboty. Mam delikatny lakier, a konkretnie taki bardzo, ale to bardzo delkiatny. Można nawet  stwierdzić że jest pejźroczysty. A do tego piękne =, ręcznie wyrobione wzory pnączy i kwiatków. Mama na początku stwierdziła że to naklejka i powiedeiałą:
- nie potrzebnie ci nakleiła tą naklejkę. Zaraz ci odpadnie
Ja na to
- Ale ona to zrobiła zakierem
Mama:
<och...>
No więc potem spędziłam czas na kompie. Następnie przyszła Krowa i zaczęłyśmy odlądać PW :) Taka mnała powtórka dla mnie bo oglądnęłam co się tylko dało :)
 No i to chyba wszystko. Teraz przesluchalam Parę pisenek i mogę wam polecić i teledysk i samą nutę Emili Osment- Love Sick
http://www.youtube.com/watch?v=jauthmokKWk

Polecam.
 A po za tym byłam w tamtą sob. z Anetą i Sju na sesji w parku :)

1 komentarz:

  1. ja uwielbiam te twoje pazuryy !
    Też chce takie ;3
    Sjusan xd

    OdpowiedzUsuń