wtorek, 26 kwietnia 2011

Wtorek

Zostałąm obuzdzona moim telefonem. Pomyślmy kto to mógł dzownić o 9. 40 rano?? Już wim Karolina.
- Hej jeszcze śpisz?
-Co?? - wg jej nie słyszałam- no tak śpie
-no to wstawaj bo idziemy do galerii
- o czym ty gadasz? Gdzie idziemy?
-idziesz dziś ze mną do galerii czy nie?
- no tak ale o kórej?
-nie wiem a na którą się wyrobisz?
- no - patrze na zegarek- na 10.20
-ok
-papa
Wstałąm wybrałąm ciuszki, umyłam głowę, wymalowałam się i zjadałam śniadanie. Wyruszyłam do akroliny. Razem dotarłyśmy do Tarnovii. Gadałyśmy dosłownie o wszystkim.
Chodziłyśmy po sklepach najpierw mierząc a później miałysmy to dopiero kupić. Bardzo ale to bardzo spodobałą mi się granaowa basbollówka z New yorkera kosztowałą 139,90 zl. A potem znalazłam czeroną bluzkę z napisem baseball i jakąś drużyną. A że ta bluza miałą czerowne "logo" to idealnie pasowały. Ael nie kupiłam jej bo po prostu nie. Chiałąm ją ale z drugiej str. to może będzie przeceniona na lato ??
Ale kupiłam to :
Kapelusz z kokardą- cropp, 39,90 zł

Sweterek- Cropp, przecena z 69,90 zł  na 39,90 zł

Bzuzka- new yorker, przecena z 64,95 zł na 34,95 zł

Kokrda- mohito, 19,90 zł


Naszyjnik- przeceniony z 34,99 zł na 24,99 zł

Widzicie że dziś bazowałam na samych przecenach :p naprawdę się opłąca.
Anka.!

1 komentarz:

  1. Anka... skąd ty tyle kasy bierzesz?! :D
    Najfajniejszy kapelutek moim zdaniem.
    Pokażesz jak do cb przyjde :P

    OdpowiedzUsuń