wtorek, 19 kwietnia 2011

Wtorek, którego nie ogarniam -.-

Dziś jest taki dień którego całkowicie nie mogę obczaić. Na chłopaków jestem zła i najechętniej wydłubałabym im oczy <33
Ale do dziewczyn się tylko przytulam, szczególnie do Bagg -.-
Ale opisujeąc dzisiejszy dzień:
Wstałąm o 6.50 bo musiałam posprzątać w pokoju . Postem ubarłam się umyłam i uczesałam. Na koniec śniadanko  i tatuś podwiózł mnie do szkoły :D
W szkole było duużo ocen
Ale opiszę każdą z lekcji
geografia- dostałam 4 ze sprawdzianu i chce tą 4 poprwaic, bo jak mam  mieć 5 na koniec roku to nie spejalnie mi sie to widzi
niemiecki- poprawiłam z 2 na 4. chodzi mi o kartkówkę z przyborów szkolnych. Ale pani zrobiłą niezapowiedzianą kartkówkę z słuchania i czytania ze zrozumieniem
matma- zamiast matmy byłą chemia. Z kartkówki z której myślałam że 5 lub 4 dostanę dostałam +2 . 0,5 kunkta do 3 ale no trudno. Muszę to poprawić. Ale ze sprawdzianu z działu dostałam 4 !! Jupiii. Ale jestem zazdrosna bo Grizzly ma 5 :(
fizyka- mieliśmy zastepstwo więc byłą bilogia ;p i na niej nic szczególnego sie nie działo. Po za tym że Kajtkówa się na mnie wydarła
Chemia- na niej kompletnie nic nie było!!
Basen- plum, plum
DOM !!
Nw czy coś napiszę ale moze

1 komentarz:

  1. Mówiłam ci coś o gryzlim, ja też mam dla ciebie przezwisko: Hannah ;DD

    OdpowiedzUsuń