czwartek, 7 kwietnia 2011

To znów ja ;p

Hej znów mam wątpliwości co do stylu mojego bloga. Może znów bd cukierkowy?? A może b z kolorami? Nie wiem!!
Właśnie nauczyłam się geografii. Znalazłam wzeszycie notkę o sparwdzianie. że on niby jest 12 kwietnia. Więc się ucieszyłamże nie muszę sie uczyć dziś bo mam strasznie mało czsu.  Więc dzwonie do Anety żeby powiedzieć jej o moim odkryciu. A ona na to " Ale przecierz wtedy jest wolne!! Pani przełozyła na jutro.". Tym mi dowaliła. Wiecie jak to jest, kiedy się ucieszycie i tu bęc DUPA !! No nic nauczyłam się i jestem teraz z wami. Tylko strasznie mało komentarzy i obserwatorów ;/Źle jest, oj źle. Ale pocieszam się muzą od Bagi!! Mam chyba 3 nowe płyty i sama nie wiem czego słuchać ? Rihanny, Britney Speras, czy płyty z filmu step up 3 3D?? Wybierzcie za mnie.! Kochani nie wiem co dalej pisać ale chce wam powiedzieć że dzisiaj stanowczo postawiłam sobie swój cel. Konkretnie TANIEC i wszystko z czy to się wiąże. Poczynając od treningów 8 razy w tygodniu po You Can Dance za 2 lat. I obiecałam sobie że będę chodzić na castingi od półki mie nie wezmą do tego pieprzonego programu i dopółóki nie zatańczę na Brodway'u!! Zatem  wszyscy trzymajcie się bo za 2 lata będzie o mnie głośno!!
I NIE ZAIERZAM SIĘ PODDAĆ!!
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz