czwartek, 21 kwietnia 2011

Środa( trochę spóźniony post)

Hey.! Nie napisałam wczoraj ponieważ myslałam że nic ciekawego sie nie wydaży, ale się bardzo myliłam.
Nie poszłąm do szkoły bo miałam katar i chrypkę :( Siedziałam w łóżku odlądając jakieś głupie filmy i nagle przyszły dziewczyny. Katolina stroiła mi gitarę, ale Olka ;p jej przeszkadzała swoim wyciem do księżyca
Potem poprosiłam mamę:
- Momo, czy mogę iść na pole??
- Zwariowałaś, do szkoły nie poszłaś bo jesteś " chora" ( ona dalej w to ie wiezy ale lekarstwa zażywam ;/) a ty na pole chcesz iść?!
- nom...
- no dobra
hehe z nią to zawsze łatwo pójdzie ;p
I na polu było exstra zajebiście bo Olkę gonił Sznycel  -.- tj. pies. Gwałcił ją i gwałcił. Wkońcu nakręciłąm filmik

Niestety mój zjebany telefon nie chce go wykryć . Więc wstawię go później
Karolina mi pomorze ;p
Anka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz