wtorek, 26 kwietnia 2011

Poniedzałek

Łiii, Wczorajszy dzień będzie z pewnością niezapominiany!!!
Umówiłyśmy się wczoraj z laskami na oglądanie filmów u mnie w domu. Ale po kolei...
Wstałam stosunkowo późno i poszłam na kompa. nie powiem kto mnie oglądał jak sie przebierałam
Ale o 17 przyszły dziewczyny. Albo może później. Pierwsza przyszła beti. Skończyłyśmy oglądać lecące już toy story 3 :D i przyszłą Karolina. Zaraz po skończeniu się Toy story postanowiłyśmy oglądać mojego Harrego Pottera. Poszłyśmy do kuchni zaczełyśmy przygotowywyać jedzenia, a konkretnie popcorn, popcorn, popcorn. Następnie moja mama powiedziałą że jeśli chcemy to możemy sobie wziąć babeczki. Tata położył je gdzieś w garażu, są na zielonym talerzu- powiedziała mama. Ja z Karoliną poszłyśmy i szukamu i szukamy i szukami i cholera nic nie znalazłyśmy.
-mamo- wołam na cały dom- gdzie tata dał te babeczko bo ich niie ma a raczej ich nie widze.
- poczekaj już tam ide
Zaraz przyszłą mama i razem bawiłyśmy się w poszukiwanie skarbu hehe
Znalazlysmy je i poszłyśmy do bati. Zaraz potem przyszła Olka. Oglądałyśmy film, śmiałyśmy się, jadłyśmy babeczki które dosłownie sie rozpływały. O 10 poszła Karolin a, o 10.20 olak a później Beti tylko że my oglądałyśmy jeszcze pamiętniki wampirów bo leciały na tvn 7 :D
I na wczorajszy dzień to tyle
Anka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz