piątek, 29 kwietnia 2011

Piątek, czyli wizyta u Bagi

Dziś nie poszłam na plastykę ponieważ zostwiłam ją w szfce tydzień temu i nie mogłam się nauczyć na dzisiejszy sprawdzian... Zuzka napisałam mi sms czy na bd dzisiaj w szkole? Ja oczywiście podałąm jej   powód dla którego mnie nie ma... Poszłam na w-f, byłam pewna że będziemy biegać na ocenę i miłąm rację. Ale zanim poszłąm przebrać się w strój wolałąm poczekać na Zuzę w szatni. Razem poszłyśmy na salę gimnastyczną ( już posprzątaną hihi). Zuzka oczywiście nie musiła ćwiczyć ( ma dobrze) ale ja byłam w 100% przygotowana na dzisiejsze biegi!!
Zuza trzymałą mi picie i gdy mi się chciało to po prostu mi je dawała Miałam b zły czas na 100 m przebiegłam w przeciągu 19,22 sek.
Potem była geografaia na której pani cały czas gadała o obozie i azymuzie. Maniek dostał ^ (łał)
A potem fizyka. Pan wrócił :D i oddał nam nasze stre sprawdziany. Dostałam 2 a Anecie zabrakło 1 pkt do 4 ale gościu powiedział że poprawa będzie obowiązkowa a ci co nie chcę poprwawiac zdobędą dodatkową ocenę muszą wejść na e akademie przyszłości i zrobic tam lekcje. Na koiec jest test który można rozwiązyawaać ile razy się chce i do skutku.
Na angielskim mieliśmy akademie. Był oookreopnie nudny i sama nie wiem po co to było. Wiem tylko że o 3 maja i tyle z tego wyniosłam :D
Po apelu nył polski na którym znów ćwiczyliśmy gramatykę... Dobrze nam szło więc bedziemy mieć sprawdzian.
Po polskim zwykle jest religia ale dzisiaj jej nie było więc wyszliśmy godz. wcześniej. razem z Sju. poszłyśmy do Bagi bo ona biedzna chora ... :(
Czytałyśmy gazety, później zagrałyśmy w jakąś dziwną grę w BRAVO GIRL która kompletnie nie miała sensu .... ale no cóż, ludzie nie sa tacy mądrzy jak nasza trójka... Potem pomaszerowałam w deszczu do domu. Mama chciała żebym poszła na plastyke ale ja nie chce !!!
Następnie Aneta nękała mnie telefonami o lekcje które jej wysłałam dosłownie przed sekunda
I teraz ogladam jakieś seriale na necie i siedzie na różnych stronach. I jak na dzisiaj to tyle
papa
Anka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz