czwartek, 7 kwietnia 2011

Dzisiejszy dzień który się kręci i kręci...

Hey.! Dziś obkleiłam szafkę przynajmniej do "połowy". Znaczy ona jest zaklejona od " stóp do głów" ale są duże szpary po między obrazkami ;/Jutro sprawdzin z geografii a ja nic nie umiem... W ogóle w zkole mi jakos nie idzie. Chyba za bardzo odpływam na lekcjach....
Wczoraj oglądałam YCD jak na zawołanie wygrał mój faworyt "Darek Bujnowski i Alisa Florentyńska i Alisa Szewczyk" kolejnoś taka jak najbardziej ich lubie...
Od kąt wrciłąm do domu cały czas tańczę. Było to o godzinie 15.20 !! Jest teraz 18.30 . Jestem zmęczona ale nie odpuszczam ;p
Wymysliłam tylko kawałek układu do piosenki Britney Spears Gasoline ma w sobie niesamowity rytm i z każdym moim ruchem nie było żadnego problemu. hahaha... dobra żarty i to wolne;p Mam małe problemy z tempem.... Cały czs robie piruety wyskokui i za cholere nie moge zrobić o 0.5 piruetu więcej zrobie 1.5 ale 2 piruetów nie zrobie!! <zła> I ćwicze i ćwicze i nic to nie daje . Więc stąd ta nazwa posta " kręci się i kręci" bo się dziś kręcę i kręcę i dalej nie mogę zrobić tego co chce ;/ Ale cóż świat byłby nudnu gdyby nie trzeba byłó wkładać wysiłku w to co robimy. Dlatego ma w sobie urok i właśnie dlatego tak cieszymy się zwyciężając. Bo wiemy żz trud który włożyliśmy w naszą pracę był dobrą inwestycją. że czas który poświęciliśmy swojej pasji nie był zmarnowany tylko dobrze wykorzystany. To właśnie czóję kiedy tańczę i kiedy ćwiczę. Popełniają błędy odkrywam samą siebie i próbóję to doskonalić właśnie dlatego uważam, iż hobby to piękna rzecz.
I wkleję wam piekne zdjecie które znalazłam na necie :

Bardzo mi się podoba
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz