sobota, 19 marca 2011

Nowe chomiczki!

A więc mam je! Nowe, własne chomiczki. Oczywiście2 dziewczynki ;p Coco i Chanel ;p Zaraz wkleje zdjęcia :) Nowa klataka też się sprawdza i gorąco ję polecam. To rasa PANDA ale nie wiedziałam że są dwa odcieie -czerwony ( taka jest Talullah) i żółty( tak naprwdę to żółto-szary i takie właśnie są coco i chanel)
Ale dosyc o moich nowych pupilach. Dziś miałąm iść do kosmetyczki ale wizyta zostałą odmówiona ;/ moje pazurki muszą poczekac ( nie wiadomo ile), ale mama wynagrodziła mi  to zakupami więc w tym poście wkleje chomiki a w następnym ciuszki i takie pierdołki :P. No i dostałąm 2 księgę " Pamiętniki wampirów" szczerz to nie przeczytałam nawet pierwszej ( jestem na 101 stronie dopiero) ale zawsze to lepiej to niż czekać aż pojedziemy do księgarnij jak już skończę 1.
Serio mi się nie chce iść  robić zdjęć ciuchów wiięc podta wrzucę wam jutro :)
kocham was a oto fotty:

Oto COCO

Również tu

 i to było ostatnie zdjęcie coco


Chanel po przebudzeniu

Najładniejsze zdjęcie chanel


i smutne oczka



siostrzyczki : chanel prawie nie widać siedzi z tyłu zakopana w trocinach natomist coco jest na pierwszym planie
a tu widać wyłaniającą się gółwkę chanel ( z tyłu) i już chowającą sie coco. Jak by nie mogły równo wyjść do zdjęcia a potem się schować?!
 A oto klatka:


Kocham was i jeśli chcecie więcej o chomikach zapraszam na ojego bloga
http://www.chomiczki-sweet-animals.blog.onet.pl/

papa
Anka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz