wtorek, 15 marca 2011

Nauuka

Dziś mam mnóstwo rzeczy do roboty szkoda że doba trwa 24h to stanowzo za mało. W łěaśnie gadam z Krolinaą na kype, wysyłam Anetcie na e-maila lekcje, a ta ciągle pisze że ich jeszcze nie dostała i nie wie co zrobić jak ja to dopiero wysyłam. No a właśnie mój królik zaczął wariować po klatce i ogryzać rozpaczliwie wapno. Ja to mam krejzi...
Znalazłam moją sweetaśną opaskę po czterech miesiącach była z gratami takimi jak słuchawki, piloty, CD itp. Skąd ona się tam wzieła.  Wczoraj jeździłyłyśmy na rolkach od 16:30 do 20:30 z tego godzinę przsiedziałyśmy na códownych dupach na mojej wycieraczce oglądając wieśmena w akcji!! Było sweetaśnie - żarłyśmy chipsy, popijałyśmy różnymi.. hmm. jak by  to... mieszankami, a na "deserek" paluszki!! Krolina mnie prosi o fottę ale nie wiem co wrzucić, siebie na pewno nie bo byłam na EEg i mam koszmarne włosy.Kupiłąm dziś " metalowe łamigówki "  hehe... twarde, twarde...  Ale co będę opwiadać o tych truudnych, twardych sprawych. karolina je jabłko co mnie drażni bo nie mogę...
A i mam nową ksywę w szkole, a raczej dwie- Szpara ( można to dwuznacznie zrozumieć) oraz Karolak ( bez komentarza) . Będe  mieć dwa chomiczki - CoCo i Channel. o chomikach więcej możecie przeczytać na http://www.chomiczki-sweet-animals.blog.onet.pl/ Pierwsze zdjęcie które zobaczycie to klatka z ZXoluxa ( niebieska) którą zakupiłam na allegro. Będzie ona domikiem dla moich pand. Chomik panda jest sweetaśny i inny ^^.  Honey wystawia rzeczy na allegro chę kupić "komplet" z jej super słodkich urodzin. Właśnie zobaczyłam blogaska karoliny śliczny i jeszcze te cciuszki
 No nie wim kochany hyba tyle
Bye.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz