poniedziałek, 21 marca 2011

Jakieś tam pierdu pierdu xd

Dziś dzień jak zwykle tylko inny ^^ dużo się wydarzyło... Pani na polskim nas przesadziłą bo Ryba sie podnieciła że ktoś do jej babci przyszedł ;/  <pozdro>ale co by tu jeszcze... a i KTOŚ kusił mnie slodziutkim karmelkiem... takim... no wiecie... no to jest karmel.... ale wracajćc do tematu < ale jaki był :D> . no więc o po szkole miałam angielski a później spodkanie do bierzmowania... i nawiedzona katehetka... "nie wiem co wy z tego spodkania dziewczunki wyniesiecie, jeżeli wogóle coś wyniesiecie" < i skrzywa puściła> a my słodkie oczka mrugamy rzęskami i sweetaśny uśmiech... to zawsze działa nawet nie wiecie kiedy to stosujemy... Właśnie słucham superaśnych ( O Ryba mamy nowe powiedzonko :parekraśnie ") hehe
kawałków na yt. Nie wiem co jeszcze napisać ale zawsze się coś znajdzie. A i chce zrobić bloga < następnego, który to już 20?!> o mojej szafie trendach i wogóle ciuszkach. Właśnie kiedy zakupy bo w sob. mam jechać do azylu ale nie jest to jeszcze pewne ;D
Upiekłam babeczki xd pyszne na szczęście to moge jeść. Znów sie uzelażniam.... ale te płateczki czekoladki... więc co tu poradzić ?? Może wiecie ?? Ja w każdym razie nie xd
Znów się uzależniłam od zakupów internetowych więc jak jeszcze w jakiejś gazecie zobacze piękne buty a napis sklepu to "allegro.pl" to oszaleje. Ale przyznaje otwarcie że jestem... zakupocholiczką... co ja pierdole?? ... przecierz ja ie mam żadnego problemu... a gardreobę się rozbuduje... o tyklo parę ścian... i o kolejne 2 m większa ... ale opuszczajc zakupy to mam pomysł ( Anetta go poddała) założyć blogaska o modzie ( nie wiem czy juz o tym pisałam) ale może dlatego że uwielbiam zakupy... nigdy nie noszone buty ciągle leżą w szafie no i te topy, bluzki i bluzy jeszcze z mentką ale co tam za dużo tego ... ale ciągle za malo muszę iśc do croppa teraz tam jest taka zajebista spudniczka w kwiatki a ostatnio mam ochcotę sprubować tego stylu więc wygląd bloga sie troche zmieni. Nom kończę ludzie i z góry przepraszam za moije błedy ale musicie się przyzwyczić ;pp
Anka powszechnie zwana Szparą ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz