środa, 30 marca 2011

Hejka ciasteczka!!

Właśnie pożeram sobie ciasteczka, konkretnie "łakotki o smaku domowym" mniamm...
Wczoraj kupiłam sobie new pamiętniczek- okładka obskórna ale 72 naklejki potrafią załatwić sprawę ;p Nom troszkę już w nim jest. Zakupiłam go ponieważ mój stary ( okładka nieziemska " HSM2 " ;p) się skończył.
A i dziś ( mam nadzieję :)) skończę czytać pierwszą księge " Pamiętniki Wampirów". Zostało mi ok 50 stron!!! A nie mam czasu. Patrzyłąm właśnie na rowerki i przyznaję że jste kilka ładnych ale co tu dużo mówic i tak żadnego nie chce;p
 Myślałam dziś o jeszcze jednej ale b dużej zmianie na blogu. Powoli przestają ktęcić mnie takie rózowe kiczowate motywy ( ale nie mówię że całkiem) więc zmienię na chwilę na czarno biały z dodatkiem jakiegoś żywego kolorku np. turkusowego ??
Ahh.. te łakotki przypomina mi się ( sama nie wiem czemu) lekcja w-f i nasze sfatanie całej klasy... Ahah mam sprawę jak ktoś jest spod WODNIKA lub PANNY to piszcie ;p
No każdy w klasie ma już parę. Pomijając okoliczności dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem ;p
Ale jak na razie mówię  SZUKAM WODNIKA LUB JAKIEJŚ PANNY!!!
I co jeszcze cały czas gram w mój klasyk  " TR:legent" (przechodze go po raz 2 ;p)
Sorcia ze tak dzisiaj skakałam z tematu na temat ( ale kiedy ja tego nie robie ;p)
Kocham moje ciasteczka c:
papa :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz