poniedziałek, 14 marca 2011

Heja ciasteczkowicze

Jest prawie 22 ale dla was piszę ponieważ ostatnio tego nie zrobiłam. Co u mnie?
Chcę mieć nowego chomika- fajnie, a może 2?? Jeszcze nie wiem wiem że muszę kupić klatkę na allegro :)
Następnie... nom chomika .
Właśnie przepisuję chemię :) jutro kartkówka fajnie że coś umiem ale jak się cały tydzień w szkole nie było to nie trzeba pisać :P Więc chyba nie bd, ale wolę się jednaki poduczyć choć Lodzia i tak pewnie jutro nie zrobi tylko w środę ( no mam n adzieję). Mam mnóstwo nauki... matma, polak i oczywiście muzyka. Jeszcze muszę przepisać ;/ no ale co jek się chce mieć dobre oceny to trzeba cierpieć. Wymyśliłyśmy z Korą że przebijemy sobie uszy, 2 nowe dziurki. A i dzisiaj po angielskim jeździłysmy na rolkach po raz pierwszy w tym roku :P
Czekam, aż wy też zaczniecie spędzać aktywnie tą wiosnę. Bo zaczyna się ona już za równy tydzien.
UWAGA! NEXT PONIIEDZIAŁEK OFICJALINIE ZACZYNA SIĘ UPRAGNIONA WIOSNA!!!
Wrzucę niedługo parę fottek ( jak bd jakieś fajne) na mego photobloga. Przypominam www.photoblog.pl/anulak10
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję że ktoś wogóle to czyta ;p
Kocham was ciasteczkowe potwory
Czekoladowe ciastzeczko :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz