niedziela, 27 marca 2011

Długo nie pisałam

Hejka ludzie postanowiłąm zmiennić wygląd mojego blog... Ale nie wiem czy mi się  uda bo coś się ścina ;/ ale przynajmniej wam o czymś napiszę. Wczoraj były jaja na omegle ;p takie pierdu pierdu a cieszy. Gosciu pytał się czy mam facebooka a ja nie ale mam wolnifarmerzy.pl a on " co to?" Moja odp"polski facebook." Jego reakcja była spontaniczna...
Ale czytam teraz pamiętniki wampirów i one są zajebiste. Tylkoo po przeczytaniu zmierzchu temat wampirów się różni. No bo w Zmierzchu wampiry nie mogą umrzeć ( torytycznie ale są sposoby) a w pamiętnikach mogą bez jakiegoś większego problemu i ciągle się przestawić nie mogę!!
Właśnie ładuje mi się 2 odcinek z pierwszej serii- chcę zobaczyć jak to jest z ilustrowane. Ostatnio we wszystkich filamach i serialach widze takie denne aktorstwo że aż mi się ie chce niczego oglądać;/ Ale może to tylko mój punkt widzenia. Czy ja wiem?
Dziś znów zostałąm oderwana od czytania ( bo tylko tam widzę dobre " aktorstwo") bo dziewczyny chciały się umówić. Ale na polu troszkę zimno było więc poszłysmy do Oli. I tak generalnie to diś tyle. Muszę się uczyć dialogu na angielski. Cud że jutro nie bd miała korków. ;p Ale muszę iść do podstawówki, jeszcze nie wiem o ktorej...
O byłąm wczoraj u kosmetyczki... Ja na pazurki a Anetta na wyrównanie brwi. Tez muszę iść najchętniej pójde z Koru$ią. No ale nie wiem kiedy... (znowu)
No to na razie tyle kochani kończę bo muszę się uczyć ang. i naładował mi się serialik ;p
papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz