środa, 30 marca 2011

Hejka ciasteczka!!

Właśnie pożeram sobie ciasteczka, konkretnie "łakotki o smaku domowym" mniamm...
Wczoraj kupiłam sobie new pamiętniczek- okładka obskórna ale 72 naklejki potrafią załatwić sprawę ;p Nom troszkę już w nim jest. Zakupiłam go ponieważ mój stary ( okładka nieziemska " HSM2 " ;p) się skończył.
A i dziś ( mam nadzieję :)) skończę czytać pierwszą księge " Pamiętniki Wampirów". Zostało mi ok 50 stron!!! A nie mam czasu. Patrzyłąm właśnie na rowerki i przyznaję że jste kilka ładnych ale co tu dużo mówic i tak żadnego nie chce;p
 Myślałam dziś o jeszcze jednej ale b dużej zmianie na blogu. Powoli przestają ktęcić mnie takie rózowe kiczowate motywy ( ale nie mówię że całkiem) więc zmienię na chwilę na czarno biały z dodatkiem jakiegoś żywego kolorku np. turkusowego ??
Ahh.. te łakotki przypomina mi się ( sama nie wiem czemu) lekcja w-f i nasze sfatanie całej klasy... Ahah mam sprawę jak ktoś jest spod WODNIKA lub PANNY to piszcie ;p
No każdy w klasie ma już parę. Pomijając okoliczności dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem ;p
Ale jak na razie mówię  SZUKAM WODNIKA LUB JAKIEJŚ PANNY!!!
I co jeszcze cały czas gram w mój klasyk  " TR:legent" (przechodze go po raz 2 ;p)
Sorcia ze tak dzisiaj skakałam z tematu na temat ( ale kiedy ja tego nie robie ;p)
Kocham moje ciasteczka c:
papa :****

niedziela, 27 marca 2011

Długo nie pisałam

Hejka ludzie postanowiłąm zmiennić wygląd mojego blog... Ale nie wiem czy mi się  uda bo coś się ścina ;/ ale przynajmniej wam o czymś napiszę. Wczoraj były jaja na omegle ;p takie pierdu pierdu a cieszy. Gosciu pytał się czy mam facebooka a ja nie ale mam wolnifarmerzy.pl a on " co to?" Moja odp"polski facebook." Jego reakcja była spontaniczna...
Ale czytam teraz pamiętniki wampirów i one są zajebiste. Tylkoo po przeczytaniu zmierzchu temat wampirów się różni. No bo w Zmierzchu wampiry nie mogą umrzeć ( torytycznie ale są sposoby) a w pamiętnikach mogą bez jakiegoś większego problemu i ciągle się przestawić nie mogę!!
Właśnie ładuje mi się 2 odcinek z pierwszej serii- chcę zobaczyć jak to jest z ilustrowane. Ostatnio we wszystkich filamach i serialach widze takie denne aktorstwo że aż mi się ie chce niczego oglądać;/ Ale może to tylko mój punkt widzenia. Czy ja wiem?
Dziś znów zostałąm oderwana od czytania ( bo tylko tam widzę dobre " aktorstwo") bo dziewczyny chciały się umówić. Ale na polu troszkę zimno było więc poszłysmy do Oli. I tak generalnie to diś tyle. Muszę się uczyć dialogu na angielski. Cud że jutro nie bd miała korków. ;p Ale muszę iść do podstawówki, jeszcze nie wiem o ktorej...
O byłąm wczoraj u kosmetyczki... Ja na pazurki a Anetta na wyrównanie brwi. Tez muszę iść najchętniej pójde z Koru$ią. No ale nie wiem kiedy... (znowu)
No to na razie tyle kochani kończę bo muszę się uczyć ang. i naładował mi się serialik ;p
papa

poniedziałek, 21 marca 2011

Jakieś tam pierdu pierdu xd

Dziś dzień jak zwykle tylko inny ^^ dużo się wydarzyło... Pani na polskim nas przesadziłą bo Ryba sie podnieciła że ktoś do jej babci przyszedł ;/  <pozdro>ale co by tu jeszcze... a i KTOŚ kusił mnie slodziutkim karmelkiem... takim... no wiecie... no to jest karmel.... ale wracajćc do tematu < ale jaki był :D> . no więc o po szkole miałam angielski a później spodkanie do bierzmowania... i nawiedzona katehetka... "nie wiem co wy z tego spodkania dziewczunki wyniesiecie, jeżeli wogóle coś wyniesiecie" < i skrzywa puściła> a my słodkie oczka mrugamy rzęskami i sweetaśny uśmiech... to zawsze działa nawet nie wiecie kiedy to stosujemy... Właśnie słucham superaśnych ( O Ryba mamy nowe powiedzonko :parekraśnie ") hehe
kawałków na yt. Nie wiem co jeszcze napisać ale zawsze się coś znajdzie. A i chce zrobić bloga < następnego, który to już 20?!> o mojej szafie trendach i wogóle ciuszkach. Właśnie kiedy zakupy bo w sob. mam jechać do azylu ale nie jest to jeszcze pewne ;D
Upiekłam babeczki xd pyszne na szczęście to moge jeść. Znów sie uzelażniam.... ale te płateczki czekoladki... więc co tu poradzić ?? Może wiecie ?? Ja w każdym razie nie xd
Znów się uzależniłam od zakupów internetowych więc jak jeszcze w jakiejś gazecie zobacze piękne buty a napis sklepu to "allegro.pl" to oszaleje. Ale przyznaje otwarcie że jestem... zakupocholiczką... co ja pierdole?? ... przecierz ja ie mam żadnego problemu... a gardreobę się rozbuduje... o tyklo parę ścian... i o kolejne 2 m większa ... ale opuszczajc zakupy to mam pomysł ( Anetta go poddała) założyć blogaska o modzie ( nie wiem czy juz o tym pisałam) ale może dlatego że uwielbiam zakupy... nigdy nie noszone buty ciągle leżą w szafie no i te topy, bluzki i bluzy jeszcze z mentką ale co tam za dużo tego ... ale ciągle za malo muszę iśc do croppa teraz tam jest taka zajebista spudniczka w kwiatki a ostatnio mam ochcotę sprubować tego stylu więc wygląd bloga sie troche zmieni. Nom kończę ludzie i z góry przepraszam za moije błedy ale musicie się przyzwyczić ;pp
Anka powszechnie zwana Szparą ^^

sobota, 19 marca 2011

Nowe chomiczki!

A więc mam je! Nowe, własne chomiczki. Oczywiście2 dziewczynki ;p Coco i Chanel ;p Zaraz wkleje zdjęcia :) Nowa klataka też się sprawdza i gorąco ję polecam. To rasa PANDA ale nie wiedziałam że są dwa odcieie -czerwony ( taka jest Talullah) i żółty( tak naprwdę to żółto-szary i takie właśnie są coco i chanel)
Ale dosyc o moich nowych pupilach. Dziś miałąm iść do kosmetyczki ale wizyta zostałą odmówiona ;/ moje pazurki muszą poczekac ( nie wiadomo ile), ale mama wynagrodziła mi  to zakupami więc w tym poście wkleje chomiki a w następnym ciuszki i takie pierdołki :P. No i dostałąm 2 księgę " Pamiętniki wampirów" szczerz to nie przeczytałam nawet pierwszej ( jestem na 101 stronie dopiero) ale zawsze to lepiej to niż czekać aż pojedziemy do księgarnij jak już skończę 1.
Serio mi się nie chce iść  robić zdjęć ciuchów wiięc podta wrzucę wam jutro :)
kocham was a oto fotty:

Oto COCO

Również tu

 i to było ostatnie zdjęcie coco


Chanel po przebudzeniu

Najładniejsze zdjęcie chanel


i smutne oczka



siostrzyczki : chanel prawie nie widać siedzi z tyłu zakopana w trocinach natomist coco jest na pierwszym planie
a tu widać wyłaniającą się gółwkę chanel ( z tyłu) i już chowającą sie coco. Jak by nie mogły równo wyjść do zdjęcia a potem się schować?!
 A oto klatka:


Kocham was i jeśli chcecie więcej o chomikach zapraszam na ojego bloga
http://www.chomiczki-sweet-animals.blog.onet.pl/

papa
Anka :*

wtorek, 15 marca 2011

Nauuka

Dziś mam mnóstwo rzeczy do roboty szkoda że doba trwa 24h to stanowzo za mało. W łěaśnie gadam z Krolinaą na kype, wysyłam Anetcie na e-maila lekcje, a ta ciągle pisze że ich jeszcze nie dostała i nie wie co zrobić jak ja to dopiero wysyłam. No a właśnie mój królik zaczął wariować po klatce i ogryzać rozpaczliwie wapno. Ja to mam krejzi...
Znalazłam moją sweetaśną opaskę po czterech miesiącach była z gratami takimi jak słuchawki, piloty, CD itp. Skąd ona się tam wzieła.  Wczoraj jeździłyłyśmy na rolkach od 16:30 do 20:30 z tego godzinę przsiedziałyśmy na códownych dupach na mojej wycieraczce oglądając wieśmena w akcji!! Było sweetaśnie - żarłyśmy chipsy, popijałyśmy różnymi.. hmm. jak by  to... mieszankami, a na "deserek" paluszki!! Krolina mnie prosi o fottę ale nie wiem co wrzucić, siebie na pewno nie bo byłam na EEg i mam koszmarne włosy.Kupiłąm dziś " metalowe łamigówki "  hehe... twarde, twarde...  Ale co będę opwiadać o tych truudnych, twardych sprawych. karolina je jabłko co mnie drażni bo nie mogę...
A i mam nową ksywę w szkole, a raczej dwie- Szpara ( można to dwuznacznie zrozumieć) oraz Karolak ( bez komentarza) . Będe  mieć dwa chomiczki - CoCo i Channel. o chomikach więcej możecie przeczytać na http://www.chomiczki-sweet-animals.blog.onet.pl/ Pierwsze zdjęcie które zobaczycie to klatka z ZXoluxa ( niebieska) którą zakupiłam na allegro. Będzie ona domikiem dla moich pand. Chomik panda jest sweetaśny i inny ^^.  Honey wystawia rzeczy na allegro chę kupić "komplet" z jej super słodkich urodzin. Właśnie zobaczyłam blogaska karoliny śliczny i jeszcze te cciuszki
 No nie wim kochany hyba tyle
Bye.!

poniedziałek, 14 marca 2011

Heja ciasteczkowicze

Jest prawie 22 ale dla was piszę ponieważ ostatnio tego nie zrobiłam. Co u mnie?
Chcę mieć nowego chomika- fajnie, a może 2?? Jeszcze nie wiem wiem że muszę kupić klatkę na allegro :)
Następnie... nom chomika .
Właśnie przepisuję chemię :) jutro kartkówka fajnie że coś umiem ale jak się cały tydzień w szkole nie było to nie trzeba pisać :P Więc chyba nie bd, ale wolę się jednaki poduczyć choć Lodzia i tak pewnie jutro nie zrobi tylko w środę ( no mam n adzieję). Mam mnóstwo nauki... matma, polak i oczywiście muzyka. Jeszcze muszę przepisać ;/ no ale co jek się chce mieć dobre oceny to trzeba cierpieć. Wymyśliłyśmy z Korą że przebijemy sobie uszy, 2 nowe dziurki. A i dzisiaj po angielskim jeździłysmy na rolkach po raz pierwszy w tym roku :P
Czekam, aż wy też zaczniecie spędzać aktywnie tą wiosnę. Bo zaczyna się ona już za równy tydzien.
UWAGA! NEXT PONIIEDZIAŁEK OFICJALINIE ZACZYNA SIĘ UPRAGNIONA WIOSNA!!!
Wrzucę niedługo parę fottek ( jak bd jakieś fajne) na mego photobloga. Przypominam www.photoblog.pl/anulak10
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję że ktoś wogóle to czyta ;p
Kocham was ciasteczkowe potwory
Czekoladowe ciastzeczko :**

czwartek, 10 marca 2011

Relaksik

Jest godzina 13:17 i powiem wam że dopiero wyszłam z łaienki! A byłam tam od 10:13 :)  Nie źle co?!
Zrobiłam sobie maseczkę, umyłam włosy i nałożyła na nie odżywkę :P i tak 3 godzniny spędziłam na robieniu... niczego. Choć przyznam że wyglądam super fajnie a ostatnio moje włosy nie układały się z FAJNIE . Make-up zmyłam bo  był takiki no... no ... hmm... " za bardzo" a sama mascara, błyszczyk i podkład wystarczają ::P Nawet nie mam kataru :P.
A i pazonkcie zrobiłam ( ale są jeszcze nie skończone )
Eski cały czas słuchałam i leciał nawet kawałek Honey ( polecam i pozdro dla innych honeys)
Nie wiem co jeszcze napisać. Hmm... piszę dla was, i myślę że właśnie wróciła moja mama z moim bratem :/
Ale i tak go kocham
Nie wiem czy jutro pójdę do  szkoły, mam nadzieję że nie, ale nuiddzę się w domu. O kupiłam sobie nowe pióro w Empiku ładne z PEACE
A teraz fotta moja:

środa, 9 marca 2011

Zapominalska

Trzeci post dziś sorry zapomniałam wam powiedzieć o moich wczorajszych zakupach ( ten cap na mnie kichnął i jestem chora)
Więc: Kupiłam sobie w KappAhl (chyba dobrze napisałam ale nie chce mi się już sprawdziać) , i Rezerved( chyba dobrze .... masz obok)
Fotty
bluzka różowa- Reserved
bluzka szara- Reserved
T-shirt biały- Reserved
bluzka niebieska- KappAhl
pomadka-ciasteczko- KappAhl


Kochani pozdro i chyba nic nie zapomniałam :**

Hello moje ponczuchy XD

Nie wiem dlaczego ale ostatnio nazywam "moich" ludzi PONCZUCHAMI. Chciałam wam powiedzieć że dziś oglądnełam chyba wszystkie filmiki michelle phan i ciasteczko25 ( pozdro) i chcę spróbować moich sił kręcąc filmiki o make-up'ie mam nadzieję że mi w tym pomożecie. Potrzebuję waszej pomocy. Muszę mieć jakiś program do "sklejania" moich "dzieł". Prostszyw obsłudze, menu polskie lub angielskie, można dodać obrazki, dźwięk, przyciąć kawałek,itp. Chciałabym żebyście pomogli mi w wyborze kamery. oto mój e-mail anka_kiwi@buziaczek.pl piszcie bardzo was prosę a tymczasem wkeję dla was fotta zrobiona niecałą minutę temu:

Ciuszki

Więc dziś nie poszłam do szkoły bo znowu jestem chora :/
Ale wstałam ( z ogromnym katarem) i oczywiście postaowiłam zrobić sobie nową koszulkę . I tak oto to wyglądało.
PS; Na pewno napiszę dziś więcej notek tylko jest dopiero 11:45 i nie wiele sie wydarzyło :**
Wklejam:

1. to jest nam potrzebne:
a) bluzka

b) nożyczki i igła

2. Obcinamy pierwszy rękaw


Tak to na razie wygląda:

 4. Ja chciałam żeby ta bluzka była asymetryczna więc:

 4. Taraz strzępimy końce rękawów igłą. Nie zrobiłam zdjęcia bo nie miałam trzeciej ręki :P
5.
A tak Ja w tym wyglądałam

wtorek, 8 marca 2011

Moje kochanie

Dziś miałam obklejać szafkę ale nie obkleiłam bo... tam tam tam taaaaaaam miałam basen. Ale basen był amaizing. Czas wolny i takie jaja ("jaja  jak berety") . Najpierw ak zwany relaksik- trwał ok. 5 min. Spiełam sobie włoski do góry bo nie chciałam ich moczyć. I co chłopaki się  uwzieli i zlali mnie z 6 stron. i musiałam je rozpuścić :/ ale nie było tak źle. Chłopcy z liceum wynagrodzili mi to.Byli sweetaśnie:) Byli w jakuzzi i siedział z nimi stary dziadek. I  ten staruch cały czs gapił sie na nas ( Sju, Gabe, Anette i Mnie ) . Więc ja
Anka: <wyciąga stopę z wody > i :   ty stary capie mów do ojej stopy
Stary cap: <gapi się na swoją ręke zdziwiony>
 Cód że mu proteza wypadła hehe
Zapraszam na mojego photobloga :**
www.photoblog.pl/anulak10
Pamiętajcie
"początki są trudne ale zawsze nadchodzi oment ulgi"- Ja
Anka :**

poniedziałek, 7 marca 2011

Nom siemka

Dziś dzień jak każdy inny. Tyle że inny od wszystkich^^. Nie poszłam do szkoły bo się czymś zatrułam :( Ale jutro muszę iść :/ Ale cóż. A i dowiedziałam się że mogę tańczyć!! To na prawdę códowna wiadomośc uwierzcie mi. W sobotę wyciełam wszystkie wycinki z gazet miałam dziś obklejać szafkę no ale moje kolorowe pawie kazały mi zostać w domu. Zato za raz mam rehabilitację :) Z przystojnym rehabilitantem ^^
Nie wiem jak wy ale ja gustuję w wysokich brunetach z pięknymi piwnymi oczami!! A jak zawsze nie mogę się skupić na niczy innym  tylko na jego głębokim spojrzeniu...